Een Zee Van Schilden

A Sea Of Shields (The Sorcerer's Ring, #10)
Auteur:
Series Number: 10
ISBN13: 9781632912879
Goodreads Rating: 3.79
In EEN ZEE VAN SCHILDEN (BOEK #10 IN DE TOVENAARSRING), bevalt Gwendolyn van haar kind. Nu Gwendolyn en Thor een kind hebben, veranderen hun levens voorgoed; evenals het lot van de Ring. Thor heeft geen keus. Hij moet zijn vrouw en kind achterlaten en op een gevaarlijke zoektocht gaan, waarbij het lot van de Ring op het spel staat. Maar voor hij vertrekt, wordt Thor met Gwendolyn verenigd in het grootste huwelijk in de geschiedenis…

Het 10e deel van de Tovenaarsring serie.

Opnieuw vertrekt Thor om zijn moeder te vinden, is de Ring in gevaar, Romulus is nu Heer van de Draken en nog steeds van plan om De Ring te vernietigen.

De personages in het verhaal nemen onlogische beslissingen. Het boek begint een beetje op een 'never-ending story' te lijken.

Ook nu bevat het boek de nodige spel- en taalvouten. Iedereen maakt fouten, ook ik, maar van iemand die zichzelf als de nummer #1 auteur in het fantasy-genre noemt, mag je toch verwachtten dat zij, of in ieder geval de uitgever, eerst eens wat redactie werk over het boek los laat. Ook de Nederlandse vertaling zit vol met fouten en missende woorden. Van sommige woorden wist de vertaler schijnbaar niet wat het in het Nederlands moest zijn, en dus liet hij/zij deze maar onvertaald. Verhaallijn is op zich goed, als het maar beter geschreven was.

Ik weet niet voor welke leeftijdsgroep dit geschreven is, maar zeer zeker voor een jongere generatie dan die van mij zelf. Ik wil graag weten hoe het allemaal afloopt, dus zal me door de serie heen worstelen.